-
Koszyk jest pusty
-
x

-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Naprawa 86140-0F090 Toyota Verso (2016–2018r) Harman Becker | Serwis radia






Profesjonalna naprawa jednostki głównej Harman Becker 86140-0F090 w Toyotach Verso z lat 2016–2018. Darmowa diagnoza, wysyłka paczkomatem gratis, 2 lata gwarancji!
Dostępność |
Duża dostępność
|
Kontakt telefoniczny: 570 570 580
Naprawa / serwis jednostki głównej (RADIA/NAWIGACJI) 86140-0F090 montowanych w Toyocie Verso w latach (2016-2018r.)
Oznaczenie Toyoty na naklejce: 86140-0F090
Oznaczenie producenta (Harman Becker): CV-VS75FAAE
Jak zamówić usługę naprawy?
- jest to usługa naprawy twojego urządzenia
- będziesz musiał zdemontować i wysłać radio którego dotyczy usterka do nas w celu naprawy, korzystając z dostarczonego przez nas kodu nadania (paczkomat InPost) lub przyjechać do siedziby naszej firmy na demontaż
- zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
- jeśli potrzebujesz pomocy w nadaniu paczki, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
- wszystkie moduły, po naprawie przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym, specjalnie zbudowanym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN gdzie urządzenie jest sprawdzane i weryfikowae pod kątem prawidłowego działania
- gwarancja na wykonaną usługę 2-lata!
WYŚLIJ URZĄDZENIE NA SERWIS ZA DARMO! (KLIKNIJ TUTAJ, ŻEBY ZOBACZYĆ PEŁNĄ INSTRUKCJĘ)
Ile kosztuje naprawa?
Koszta naprawy są zależe od rodzaju usterki, który jesteśmy w stanie zdiagnozować jedynie w naszym serwisie. Dlatego wysyłając do nas urządzenie otrzymujesz darmową diagnozę wraz z wyceną po której decydujesz czy mamy podjąć się naprawy.
Toyota 86140-0F090 (Harman Becker CV-VS75FAAE)
Zajmujemy się również naprawą modułów nawigacji, znajdziesz tą usługę jako osobny produkt na stronie.
Typowe usterki:
- Dotyk nie działa
- Czarny ekran (black screen)
- Biały ekran
- Urządzenie się resetuje
- Radio się nie włącza
- Radio zawiesza się na logo
- Niepoprawnie działający bluetooth
- Nie można dopisać/usunąć telefonu
Masz pytanie ? Skontaktuj się z nami:
Pytania klientów (FAQ):
Pytania klientów zadane przez formularz zgłoszeniowy wraz z odpowiedziami będą umieszczane w tym miejscu.