• NAPRAWA SERWIS MIB1 MIB2 HIGH Skoda

Jak dostarczę urządzenie do serwisu?
VIN
0 / 17
Brak towaru
0
Wpisz swój e-mail
Dostępność Brak towaru

Serwis jednostki głównej (RADIA/NAWIGACJI) MIB1 HIGH i MIB2 HIGH montowanych w:

Jak zamówić usługę naprawy?

  • jest to usługa naprawy twojego urządzenia
  • będziesz musiał zdemontować i wysłać moduł którego dotyczy usterka (samo radio lub sam wyświetlacz) do nas w celu naprawy, korzystając z dostarczonego przez nas kodu nadania (paczkomat InPost)
  • zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
  • po przetworzeniu zamówienia wyślemy e-mailem kod nadania i instrukcje dotyczące wysyłki
  • jeśli nie otrzymasz kodu w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (w godzinach pracy), najpierw sprawdź foldery ze śmieciami/spamem
  • jeśli nadal nie widzisz maila, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
  • wszystkie moduły przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym, specjalnie zbudowanym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN
  • jednostka jest sprawdzana i weryfikowana pod kątem prawidłowego działania
  • gwarancja na wykonaną usługę 2-lata! 

WYŚLIJ URZĄDZENIE NA SERWIS ZA DARMO! (KLIKNJ TUATJ, ŻEBY ZOBACZYĆ PEŁNĄ INSTRUKCJĘ)

Ile kosztuje naprawa?

Koszta naprawy są zależe od rodzaju usterki, który jesteśmy w stanie zdiagnozować jedynie w naszym serwisie. Dlatego wysyłając do nas urządzenie otrzymujesz darmową diagnozę wraz z wyceną po której decydujesz czy mamy podjąć się naprawy.

MIB1 HIGH

Typowe usterki:

  • czarny ekran
  • jednostka restartuje się
  • brak dzwięku
  • zniekształcenia dzwięku
  • trzaski z głośników
  • sporadyczne pojawianie się dzwięku
  • nie działająca lewa/prawa strona nagłośnienia

Przykładowe jednostki które trafiły do naszego serwisu:

MIB2 HIGH

Typowe usterki:

  • Brak dzwięku
  • Zniekształcenia dzwięku
  • Czarny ekran
  • Restartujący się system

Przykładowe ekrany które trafiły do naszego serwisu:

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci