

Jak to zwykle bywa w przypadku aut z rynków pozaeuropejskich – konieczne było pełne dostosowanie systemu multimedialnego NTG5 do standardów obowiązujących w Europie.
Jakie prace wykonaliśmy w Mercedesie AMG GT-S?
-
instalację polskiego menu i lektora,
-
aktualizację oprogramowania multimediów,
-
wgranie najnowszej mapy Europy,
-
zmianę zakresów radiowych, tak aby radio odbierało zarówno stacje parzyste, jak i nieparzyste,
-
aktywację języka polskiego w liczniku.




Dzięki temu auto jest w pełni gotowe do jazdy po europejskich drogach – bez żadnych ograniczeń.
System NTG5 – serwis i najczęstsze usterki
Najczęściej spotykane problemy NTG5:
-
komunikat na wyświetlaczu: Bootloader active,
-
czarny ekran – brak reakcji na włącznik,
-
głośna praca zmieniarki przy uruchomieniu, brak możliwości obsługi płyt,
-
komunikat w zakładce Bluetooth: Bluetooth Audio jest uruchamiane…,
-
napęd CD/DVD nie czyta płyt,
-
brak mapy w zakładce nawigacja, pojawia się jedynie komunikat Nawigacja jest uruchamiana, proszę czekać…,
-
głośny szum wentylatora w tunelu centralnym,
-
komunikat: Zabezpieczenie przed kradzieżą aktywne. Proszę pojechać do ASO Mercedes-Benz.,
-
błędy aktualizacji mapy (komunikaty o niemożliwości zainstalowania nośnika),
-
kody błędów:
-
B227D00 – HU Software Watchdog Occurence,
-
B21A100 – HU Reset Recovery Occurence.
-
Dlaczego warto zlecić serwis u nas?
-
Specjalizacja w systemach fabrycznych – zajmujemy się wyłącznie elektroniką OEM w samochodach.
-
Doświadczenie z NTG5 – znamy najczęstsze usterki i potrafimy przywrócić system do pełnej sprawności.
-
Aktualizacje i polonizacja – oprócz napraw oferujemy dostosowanie aut z innych rynków do wymagań klientów w Polsce i Europie.
Skontaktuj się z nami
🔧 Szukasz specjalistów od systemów multimedialnych w Mercedesie? Skontaktuj się z nami – przywrócimy Twój NTG5 do pełnej sprawności i dostosujemy auto do europejskich standardów.