Jak wiecie, większość zmian regionu, spolszczeń, aktualizacji jesteśmy w stanie zrobić bezpośrednio u klienta. Robimy to wtedy najczęściej bez żadnej ingerencji, rozbierania auta itd. W przypadku tego INFINITI QX50 okazało się jednak że z jakiegoś powodu nasz technik nie może wgrać polskiego menu. Na szczęście Klient okazał się wyrozumiały i umówiliśmy się na spotkanie w naszej siedzibie aby sprawdzić co z tym autem jest nie tak.
Przyczyna okazała się prozaiczna - zalany i skorodowany port USB uszkodził mikrokontroler w jednostce głównej. Na wyjeździe taka usterka uniemożliwiła wykonanie usługi, ponieważ port USB jest niezbędny do wykonania aktualizacji. Po przyjeździe Klienta do naszego warsztatu, naprawa takiej usterki nie stanowiła większego problemu. Jednostka główna została naprawiona a proces aktualizacji i zmiany regionu został wykonany bez żadnych przeszkód.
Co zrobiliśmy w tym aucie?
Masz takie auto? Potrzebujesz więcej informacji? Kliknij ten link.
Przyczyna okazała się prozaiczna - zalany i skorodowany port USB uszkodził mikrokontroler w jednostce głównej. Na wyjeździe taka usterka uniemożliwiła wykonanie usługi, ponieważ port USB jest niezbędny do wykonania aktualizacji. Po przyjeździe Klienta do naszego warsztatu, naprawa takiej usterki nie stanowiła większego problemu. Jednostka główna została naprawiona a proces aktualizacji i zmiany regionu został wykonany bez żadnych przeszkód.
Co zrobiliśmy w tym aucie?
- język polski systemu (oraz inne języki europejskie)
- polski lektor w nawigacji (oraz inne języki europejskie)
- najnowsza dostępna mapa Polski i Europy
- zakres radiowy został zmieniony na europejski, czyli auto odbiera zarówno stacje parzyste jak i nieparzyste
Masz takie auto? Potrzebujesz więcej informacji? Kliknij ten link.