• NAPRAWA SERWIS WYŚWIETLACZA JEEP UCONNECT 8.4 PANASONIC VP4

Naprawa ekranu Jeep Uconnect 8.4 Panasonic VP4

0
szt. Do przechowalni
Dostępność Duża dostępność

Kontakt telefoniczny: 570 570 580

Naprawa wyświetlaczy które ulegają procesowi rozwarstwiania w wyniku wycieku kleju LOCA.

Symptomy usterki:

  • ekran zaczyna się najczęściej rozwarstwiać od górnej części ku dołowi
  • czasami występują samoistne, niekontrolowane włącznie funkcji - niepoprawnie działający dotyk

Rodzaje kompatybilnych wyświetlaczy:

  • LA084X01 (SL)(01)
  • LA084X01 (SL)(02)  L5BDDYY00237

Występuje w między innymi jednostkach głównych produkcji Panasonic montowanych w autach Jeep:

  • GRAND CHEROKEE

  • CHEROKEE

  • COMPAS

  • WRANGLER

  • GLADIATOR

  • RENEGADE

 

Na czym polega usługa/naprawa:

  • jest to usługa naprawy Twojego istniejącego wyświetlacza (digitizer zostanie wymieniony na fabrycznie nowy, pozbawiony już wady rozklejania)
  • będziesz musiał zdemontować i wysłać moduł do nas w celu naprawy, korzystając z dostarczonych przez nas etykiet wysyłkowych
  • zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
  • po przetworzeniu zamówienia wyślemy e-mailem etykiety wysyłkowe i instrukcje dotyczące wysyłki
  • jeśli nie otrzymasz etykiet wysyłkowych w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (w godzinach pracy), najpierw sprawdź foldery ze śmieciami/spamem
  • jeśli nadal nie widzisz etykiet, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
  • wszystkie moduły przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym, specjalnie zbudowanym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN
  • ekran jest sprawdzany i weryfikowany pod kątem prawidłowego działania
  • naprawa maszynowa - jesteśmy gotowi na naprawę 80-100 ekranów dziennie!
  • gwarancja na wykonaną usługę 2-lata!

 

Procedura zakupu/naprawy:

  1. Kup naszą usługę naprawy online lub skontaktuj się z nami telefonicznie
  2. Po przetworzeniu zamówienia wyślemy Ci e-mailem opłaconą z góry etykietę wysyłkową
  3. Zdemontuj i wyślij nam swoje stare, wadliwe urządzenie, zostawiając paczkę w dowolnym paczkomacie (wielkość C wymiary 41 × 38 × 64 cm dobrze zabezpiecz paczkę!)
  4. Sprawdzimy i naprawimy Twój ekran i jeśli będzie możliwość zaproponujemy aktualizację oprogramowania, map, zmiany regionu (dodatkowo płatne ale nie są wymagane)
  5. Naprawiony moduł odeślemy Ci z powrotem najpóźniej następnego dnia.
  6. Instalujesz urządzenie z powrotem w pojeździe - żadne kodowanie, kod dostępu, wizyta w serwisie nie jest wymagana!

 

Pytania klientów (FAQ):

Jeśli zadasz pytanie przez formularz zgłoszeniowy to tu będziemy wstawiać pytania klientów i nasze odpowiedzi.

 

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci