-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty

0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
NAPRAWA SERWIS FORD SYNC 3 (C-MAX,FOUCS,MONDEO,KUGA,TRANSIT,CONNECT,ESCAPE,FUSION,F-150,MUSTANG,EXPLORER)


Symbol:
NAPRAWA SERWIS FORD SYNC 3 (C-MAX,FOUCS,MONDEO,KUGA,TRANSIT,CONNECT,ESCAPE,FUSION,F-150,MUSTANG,EXPLORER)
0
Dostępność |
Duża dostępność
|
Kontakt telefoniczny: 570 570 580
Naprawa Ford Sync 3
Typowe usterki:
- System nie włącza się
- System się resetuje
- Po uruchomieniu wyświetlacz pokazuje jedynie logo
- Nieudana aktualizacja
- Czarny ekran
- Czerwony ekran
Modele aut w których występuje Ford Sync 3:
- Ford C-MAX - 2016-2019
- Ford Focus - 2016-2019
- Ford Mondeo mk5 - 2017-2022
- Ford Kuga - 2016-2025
- Ford Transit - 2016-2025
- Ford Transit Connect - 2016-2024
- Ford Edge - 2016-2024
- Ford Escape - 2016-2024
- Ford Fusion - 2016-2020
- Ford F-150 - 2016-2024
- Ford Mustang - 2016-2023
- Ford Explorer - 2016-2024
Przykładowe modele jednostek które trafiły do nas do naprawy:
MARKA | MODEL (ZASILANIE) | MODEL EMMC FORD | MODEL EMMC PRODUCENT | WIELKOŚĆ EMMC | PRODUCENT | DATA | RYNEK |
---|---|---|---|---|---|---|---|
FORD | HB5T-14G371-FAG | H2GT-14G370-FFD | CL-MJM6E1AEC | 64GB | PANASONIC | 2017_01 | ECE |
FORD | JJ5T-14G370-BFA | JL7T-14G371-GCA | CL-MJ87E9AE | 64GB | PANASONIC | 2017_09 | ECE |
FORD | JR3T-14G371-FED | JS7T-14G370-CFC | CL-MJ87E3AEC | 64GB | PANASONIC | 2018_02 | ECE |
FORD | NU5T-14G371-GMA | NU5T-14G371-GMA | FG-170-VARB-HS | 64GB | FLEX | 2022_07 | ECE |
Jak zamówić usługę naprawy?
- jest to usługa naprawy twojego urządzenia Ford SYNC 3
- będziesz musiał zdemontować i wysłać moduł którego dotyczy usterka do nas w celu naprawy, korzystając z dostarczonego przez nas kodu nadania (paczkomat InPost) lub przyjechać do siedziby naszej firmy na demontaż
- zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
- po przetworzeniu zamówienia wyślemy e-mailem kod nadania i instrukcje dotyczące wysyłki
- jeśli nie otrzymasz kodu w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (w godzinach pracy), najpierw sprawdź foldery ze śmieciami/spamem
- jeśli nadal nie widzisz maila, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
- wszystkie moduły, po naprawie przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym, specjalnie zbudowanym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN gdzie urządzenie jest sprawdzane i weryfikowae pod kątem prawidłowego działania
- gwarancja na wykonaną usługę 2-lata!
WYŚLIJ URZĄDZENIE NA SERWIS ZA DARMO! (KLIKNJ TUATJ, ŻEBY ZOBACZYĆ PEŁNĄ INSTRUKCJĘ)
Uwaga!
Czasami zdarza się że istnieje kilka usterek lub urządzenie nie nadaje się do naprawy ze względu na zalanie i dużą korozję ścieżek/elementów. W takim przypadku po wstępnej diagnozie nasz serwis skontaktuje się z państwem i zaproponuje inny wariant naprawy.
Pytania klientów (FAQ):
Jeśli zadasz pytanie przez formularz zgłoszeniowy to tu będziemy wstawiać pytania klientów i nasze odpowiedzi.