-
NAPRAWA SERWIS FORD SYNC 3 (C-MAX,FOUCS,MONDEO,KUGA,TRANSIT,CONNECT,ESCAPE,FUSION,F-150,MUSTANG,EXPLORER)


Symbol:
NAPRAWA SERWIS FORD SYNC 3 (C-MAX,FOUCS,MONDEO,KUGA,TRANSIT,CONNECT,ESCAPE,FUSION,F-150,MUSTANG,EXPLORER)
0
Dostępność |
Duża dostępność
|
Kontakt telefoniczny: 570 570 580
Naprawa Ford Sync 3
Typowe usterki:
- System nie włącza się
- System się resetuje
- Po uruchomieniu wyświetlacz pokazuje jedynie logo
- Nieudana aktualizacja
- Czarny ekran
- Czerwony ekran
Modele aut w których występuje Ford Sync 3:
- Ford C-MAX - 2016-2019
- Ford Focus - 2016-2019
- Ford Mondeo mk5 - 2017-2022
- Ford Kuga - 2016-2025
- Ford Transit - 2016-2025
- Ford Transit Connect - 2016-2024
- Ford Edge - 2016-2024
- Ford Escape - 2016-2024
- Ford Fusion - 2016-2020
- Ford F-150 - 2016-2024
- Ford Mustang - 2016-2023
- Ford Explorer - 2016-2024
Jak zamówić usługę naprawy?
- jest to usługa naprawy Twojego urządzenia
- będziesz musiał zdemontować i wysłać moduł radionawigacji do nas w celu naprawy, korzystając z dostarczonych przez nas etykiet wysyłkowych
- zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
- po przetworzeniu zamówienia wyślemy e-mailem etykiety wysyłkowe i instrukcje dotyczące wysyłki
- jeśli nie otrzymasz etykiet wysyłkowych w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (w godzinach pracy), najpierw sprawdź foldery ze śmieciami/spamem
- jeśli nadal nie widzisz etykiet, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
- wszystkie moduły przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym, specjalnie zbudowanym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN
- jednostka jest sprawdzana i weryfikowana pod kątem prawidłowego działania
- gwarancja na wykonaną usługę 2-lata!
Jak zamówić usługę naprawy?
- jest to usługa naprawy Twojego urządzenia
- będziesz musiał zdemontować i wysłać moduł radionawigacji do nas w celu naprawy, korzystając z dostarczonych przez nas etykiet wysyłkowych
- zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
- po przetworzeniu zamówienia wyślemy e-mailem etykiety wysyłkowe i instrukcje dotyczące wysyłki
- jeśli nie otrzymasz etykiet wysyłkowych w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (w godzinach pracy), najpierw sprawdź foldery ze śmieciami/spamem
- jeśli nadal nie widzisz etykiet, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
- wszystkie moduły przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym, specjalnie zbudowanym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN
- jednostka jest sprawdzana i weryfikowana pod kątem prawidłowego działania
- gwarancja na wykonaną usługę 2-lata!
Procedura zakupu/naprawy (pełna instrukcja)
Uwaga!
Czasami zdarza się że istnieje kilka usterek lub urządzenie nie nadaje się do naprawy ze względu na zalanie i dużą korozję ścieżek/elementów. W takim przypadku po wstępnej diagnozie nasz serwis skontaktuje się z państwem i zaproponuje inny wariant naprawy.
Pytania klientów (FAQ):
Jeśli zadasz pytanie przez formularz zgłoszeniowy to tu będziemy wstawiać pytania klientów i nasze odpowiedzi.