• NAPRAWA SERWIS FORD SYNC 3 (C-MAX,FOUCS,MONDEO,KUGA,TRANSIT,CONNECT,ESCAPE,FUSION,F-150,MUSTANG,EXPLORER)

NAPRAWA SERWIS FORD SYNC 3 (C-MAX,FOUCS,MONDEO,KUGA,TRANSIT,CONNECT,ESCAPE,FUSION,F-150,MUSTANG,EXPLORER)

Miejsce instalacji
0
szt. Do przechowalni
Dostępność Duża dostępność

Kontakt telefoniczny: 570 570 580

Naprawa Ford Sync 3

Typowe usterki:

  • System nie włącza się
  • System się resetuje
  • Po uruchomieniu wyświetlacz pokazuje jedynie logo
  • Nieudana aktualizacja
  • Czarny ekran
  • Czerwony ekran 

Modele aut w których występuje Ford Sync 3:

  • Ford C-MAX - 2016-2019
  • Ford Focus - 2016-2019
  • Ford Mondeo mk5 - 2017-2022
  • Ford Kuga - 2016-2025
  • Ford Transit - 2016-2025
  • Ford Transit Connect - 2016-2024
  • Ford Edge - 2016-2024
  • Ford Escape - 2016-2024
  • Ford Fusion - 2016-2020
  • Ford F-150 - 2016-2024
  • Ford Mustang - 2016-2023
  • Ford Explorer - 2016-2024

 

Jak zamówić usługę naprawy?

 

  • jest to usługa naprawy Twojego urządzenia
  • będziesz musiał zdemontować i wysłać moduł radionawigacji do nas w celu naprawy, korzystając z dostarczonych przez nas etykiet wysyłkowych
  • zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
  • po przetworzeniu zamówienia wyślemy e-mailem etykiety wysyłkowe i instrukcje dotyczące wysyłki
  • jeśli nie otrzymasz etykiet wysyłkowych w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (w godzinach pracy), najpierw sprawdź foldery ze śmieciami/spamem
  • jeśli nadal nie widzisz etykiet, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
  • wszystkie moduły przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym, specjalnie zbudowanym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN
  • jednostka jest sprawdzana i weryfikowana pod kątem prawidłowego działania
  • gwarancja na wykonaną usługę 2-lata

Jak zamówić usługę naprawy?

  • jest to usługa naprawy Twojego urządzenia
  • będziesz musiał zdemontować i wysłać moduł radionawigacji do nas w celu naprawy, korzystając z dostarczonych przez nas etykiet wysyłkowych
  • zamówienie zostanie zrealizowane w naszych standardowych godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 – 16:00)
  • po przetworzeniu zamówienia wyślemy e-mailem etykiety wysyłkowe i instrukcje dotyczące wysyłki
  • jeśli nie otrzymasz etykiet wysyłkowych w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (w godzinach pracy), najpierw sprawdź foldery ze śmieciami/spamem
  • jeśli nadal nie widzisz etykiet, skontaktuj się z nami pod numerem 570 570 580
  • wszystkie moduły przechodzą rygorystyczne testy na naszym specjalistycznym, specjalnie zbudowanym stanowisku testowym napędzanym magistralą CAN
  • jednostka jest sprawdzana i weryfikowana pod kątem prawidłowego działania
  • gwarancja na wykonaną usługę 2-lata!

 

Procedura zakupu/naprawy (pełna instrukcja)

 

Uwaga!

Czasami zdarza się że istnieje kilka usterek lub urządzenie nie nadaje się do naprawy ze względu na zalanie i dużą korozję ścieżek/elementów. W takim przypadku po wstępnej diagnozie nasz serwis skontaktuje się z państwem i zaproponuje inny wariant naprawy.

 

Pytania klientów (FAQ):

Jeśli zadasz pytanie przez formularz zgłoszeniowy to tu będziemy wstawiać pytania klientów i nasze odpowiedzi.

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci